مرکز توانبخشی

فیزیوتراپی نیاوران

فیزیوتراپی نیاوران

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در اثر درد های نواحی زانو و یا کمر، سختی زیادی را تجربه کنید و یا در اثر بروز شکستگی و یا در رفتگی در مفاصل خود، کارایی و استقلال خود در فعالیت ها را از دست داده باشید. و به دنبال کلینیک مناسب فیزیوتراپی در تهران (فیزیوتراپی نیاوران) در محدوده نیاوران بوده باشید کلینیک های فیزیوتراپی و خصوصا کلینیک فیزیوتراپی نیاوران خدمات متنوعی به مراجعان گرامی ارایه می دهند

مطمئنا با مشاهده هر یک از این موارد، اولین اقدامی که انجام می‌دهید مراجعه به پزشک متخصص خواهد بود.

خدمات کلینیک شکوفه بهاران  فیزیوتراپی نیاوران

کلینیک فیزیوتراپی در نیاوران با بهره گیری از متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی و ارتوپدی، سعی در ارائه هر چه بهتر خدمات تخصصی پزشکی و توانبخشی دارد.

• متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی در کلینیک نیاوران با استفاده از روش های نوین درمانی، افزایش عملکرد و بهبود کیفیت زندگی در افراد مبتلا به اختلالات اسکلتی-عضلانی، اختلالات سیستم عصبی و مشکلات قلبی-ریوی را دنبال می‌کنند. بر خلاف متخصصین سایر حیطه های پزشکی که بر “درمان” امراض گوناگون متمرکز هستند، هدف متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی، به حداکثر رساندن استقلال بیماران در فعالیت‌های روزمره زندگی و بهبود کیفیت زندگی در این افراد می‌باشد. بنابراین از متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی می‌توان به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از تیم توانبخشی بیماران با آسیب های مختلف ذکر شده یاد کرد.


کلینیک شکوفه بهاران

با مدیریت بخش خصوصی


• متخصص ارتوپدی کلینیک شکوفه بهاران

متخصصین ارتوپدی به پزشکانی گفته می‌ شود که به تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ ها و آسیب‌ های ارتوپدیک (مربوط به ساختار های حرکتی بدن مانند استخوان‌ها، عضلات، مفاصل و بافت‌های پشتیبان) می‌پردازند. از جمله وظایف یک متخصص ارتوپدی می‌توان به انجام اعمال جراحی ارتوپدی، برای ترمیم یا جایگزین کردن بخش‌های دردناک و آسیب دیده از ساختار های اسکلتی (مانند مفاصل) اشاره کرد.مهم ترین هدف یک متخصص ارتوپدی از انجام جراحی اما، بهبود عملکرد سگمان مد نظر و نیز کاهش درد و سایر علائم مرتبط با بیماری فرد می‌باشد. متخصصین ارتوپدی همچنین می‌توانند به بیماران توصیه کنند که چگونه بهبودی سریع‌تری را پس از تعویض مفاصل، شکستگی استخوان ها و یا صدمات شدید ورزشی را تجربه کنند. امروزه پزشکان متخصص با کارشناسان حیطه فیزیوتراپی ارتباط تنگاتنگی داشته و از فواید تجویز مداخلات فیزیوتراپی در درمان طیف وسیعی از بیماری ها و اختلالات جسمی و حرکتی، مطلع می‌ باشند.

زمینه های کاری فیزیوتراپی نیاوران

• اختلالات عصبی که منجر به ضعف شدید عضلانی ، از دست دادن تعادل و هماهنگی ، اسپاستیسیتی عضلانی ، لرزش اندام و اختلالات گوناگون حسی می‌شوند، برای درمان نیازمند دریافت مداخلات فیزیوتراپی خواهند بود.
فیزیوتراپی عصبی با هدف درمان اختلالات عملکردی ناشی از آسیب به سیستم اعصاب مرکزی و یا محیطی (اختلالات عصبی-عضلانی) مانند سکته مغزی ، ضایعات نخاعی ، آسیب های مغزی مغزی ، مولتیپل اسکلروزیس ، سیاتیک ، آنوریسم و بیماری پارکینسون انجام می شود.

• ناهنجاری ها و بیماری های مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی انسان ، که شامل آسیب به بافت نرم (ماهیچه ها و تاندون عضلات و رباط ها) و آسیب به بافت سخت (استخوان ها و مفاصل)، برای درمان هرچه سریع تر خود، نیازمند دریافت مداخلات فیزیوتراپی خواهند بود. فیزیوتراپی اسکلتی عضلانی با هدف اصلی کاهش درد ، افزایش تحرک و اصلاح آسیب اسکلتی انجام خواهد گرفت.

• بیمارانی که از اختلالات قلبی-ریوی مانند ایست قلبی و بیماری های انسدادی مزمن ریوی در حال رنج بردن هستند، می‌ توانند از خدمات فیزیوتراپی مرکز فیزیوتراپی نیاوران بهره ببرند. فیزیوتراپیست ها می توانند بیماران را در مورد انواع خاصی از تمرین ها و تکنیک های تمرینی قلبی و ریوی آموزش دهند که آن ها را در بهبود کیفیت کلی زندگی ایشان یاری کنند.

فیزوتراپی تجریش

برخی از امکانات و تجهیزات کلینیک فیزیوتراپی در محدوده نیاوران شامل موار زیر است:

• لیزر درمانی (لیزر کم ‎توان و لیزر پر توان)
• مگنت تراپی
• تایروموشن
• بابوفیدبک
• دستگاه‌ های الکتریکال استیمیولیشن
• شاک ویو
• تجهیزات مکانوتراپی
• اولتراسوند
• کامپرشن
• گرما درمانی و سرما درمانی
• سوزن خشک
• تیپینگ
• موبیلیزیشن
• ماساژ درمانی
• منوال تراپی
• تمرینات اصلاحی (ورزش‎های قدرتی، ورزش‎های هوازی، ورزش‎های استقامتی و ورزش‎های اصلاحی)
• آموزش و اصلاح استفاده صحیح از اندام فوقانی
• تجویز ارتز و پروتز
• آموزش تمرینات ورزشی در منزل

محدوده کلینیک

بنابراین یکی از روش‌های درمانی که پزشک احتمالا برای شما تجویز خواهد کرد، خدمات توانبخشی فیزیوتراپی می‌باشد.

فیزیوتراپی یک شیوه درمانی نو ظهور در حوزه سلامت می‌باشد که در ارتباط با انواعی از اختلالات حرکتی و درد های مختلف، از طریق ارزیابی، تشخیص و درمان توسط کلینیک فیزیوتراپی پیگیری می‌شود و هدف اصلی ان بهبود کیفیت زندگی افراد و رساندن آن ها به سطح حداکثری از استقلال خود است. متخصصین فیزیوتراپی در کلینیک فیزیوتراپی نیاوران با آگاهی از آناتومی عضلات و مفاصل، فیزیولوژی اعصاب، حرکت شناسی و الکتروتراپی به درمان بیماری ها و اختلالات گوناگون عصبی-عضلانی-اسکلتی (نوروماسکولواسکلتال) می پردازند.

خیال راحت نیاوران

کلینیک تخصصی و فیزیوتراپی شکوفه بهاران، در منطقه نیاوران واقع شده است.

نیاوران بخشی از منطقه ۱ شهرداری تهران می‌باشد که در شمال شرق این شهر قرار گرفته است.

محله نیاوران، شمالی ترین محله تهران به شمار می‌ رود.
نیاوران از سمت شمال با ارتفاعات کلک چال ، از غرب به تجریش و از شرق به درآباد و جنوب به فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب متصل است. خیابان نیاوران اصلی ترین خیابان این منطقه است که از میدان نیاوران آغاز شده و تا میدان قدس که در تقاطع خیابان شریعتی می باشد، ادامه دارد. کلینیک فیزیوتراپی در نیاوران از طریق عوامل فیزیکی و مکانیکی مختلف، به کار گیری تکنیک هایی خاص و با استفاده از تجهیزات طبی، مداخلات خود را در زمینه های زیر انجام می‌دهد : گروه کلینیک فیزیوتراپی نیاوران با داشتن سال ها تجربه موفق در زمینه بیماری های مختلف و سوابق کاری درخشان در اجرای درمان تخصصی و تجهیزات به روز فیزیوتراپی، آماده خدمت رسانی بیماران محترم می باشد.

این بود مطلب امروز ما درباره فیزیوتراپی در نیاوران و معرفی کلینیک شکوفه بهاران

منابع

https://www.google.com/search?q=%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C+%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86&biw=1304&bih=669&ei=k5BKZILsI4PukgWd1aLIAg&ved=0ahUKEwjCgcCkrMr-AhUDt6QKHZ2qCCkQ4dUDCA8&uact=5&oq=%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C+%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86&gs_lcp=Cgxnd3Mtd2l6LXNlcnAQAzIFCAAQogQyBQgAEKIEOgUIABCABDoFCC4QgAQ6CwguEIAEEMcBEK8BOgYIABAWEB46DQguEIAEEMcBEK8BEBM6BwgAEIAEEBM6CAgAEBYQHhATOgkIABANEIAEEBM6BQghEKABOg4ILhDHARDUAhDRAxCABDoICC4QgAQQ1AI6EAguEIAEENwEEN4EEOAEGAE6DgguEIAEEMcBENEDENQCOgQIABAeOgoIABAWEB4QDxATOggIABAFEB4QDToKCAAQCBAeEA0QD0oECEEYAFAAWIpOYIxRaBVwAXgAgAGXBYgBpFaSAQoyLTIyLjkuMy4xmAEAoAEBsAEAwAEB2gEGCAEQARgU&sclient=gws-wiz-serp

https://www.google.com/search?q=%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86&biw=1304&bih=669&ei=DJFKZISnOPiH9u8P1rqnqAY&ved=0ahUKEwiE3a3erMr-AhX4g_0HHVbdCWUQ4dUDCA8&uact=5&oq=%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86&gs_lcp=Cgxnd3Mtd2l6LXNlcnAQAzIFCAAQogQ6CAgAEKIEELADOgUIABCABDoECAAQHjoFCC4QgAQ6BwgAEIAEEAo6BwgAEIAEEBM6DQguEIAEEMcBEK8BEBM6CAgAEBYQHhATOgkIABANEIAEEBM6CggAEAUQHhANEBM6CggAEAgQHhANEBNKBAhBGAFQzgdYnS9gqTJoAnAAeACAAZsDiAGQPpIBCDItMTkuNy4xmAEAoAEBsAEAyAEBwAEB&sclient=gws-wiz-serp

https://www.google.com/search?q=%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C+%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86&biw=1304&bih=669&ei=O5FKZJnqMuSL9u8P5PmzoA4&ved=0ahUKEwjZ89z0rMr-AhXkhf0HHeT8DOQQ4dUDCA8&uact=5&oq=%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C+%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86&gs_lcp=Cgxnd3Mtd2l6LXNlcnAQAzoICAAQogQQsAM6CAgAEBYQHhATOgUIABCABDoICC4QgAQQ1AI6BQguEIAEOhMILhCABBDUAhDcBBDeBBDfBBgBOgsILhCABBDHARCvAToHCC4QgAQQCjoGCAAQFhAeOgcIABCABBATOg0ILhCABBDHARCvARATOgkIABANEIAEEBM6CggAEAUQHhANEBM6CggAEAgQHhANEBM6CAgAEB4QDRATSgQIQRgBULEGWJQ4YP06aAJwAHgCgAGCBIgBgkKSAQsyLTE1LjExLjAuMZgBAKABAbABAMgBAcABAdoBBggBEAEYFA&sclient=gws-wiz-serp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *