کلینیک شکوفه بهاران

با مدیریت دکتر مزیدی


فیزیوتراپی شکوفه بهاران :

فیزیوتراپی یکی از مشاغل گروه توانبخشی است که با استفاده از علم حرکت شناسی به درمان مشکلات مختلفی می پردازد. فیزیوتراپی شکوفه بهاران  در حیطه های وسیع و متنوعی به انجام مداخله می پزدازد. اگر تا کنون در شرایطی مثل تصادفات رانندگی یا در حین ورزش آسیب دیده باشید احتمالا با آن آشنا هستید. این حرفه با به کار گرفتن درمان متناسب با نیازهای هر بیمار، به تسهیل زندگی روزمره فرد کمک می کند. همچنین می تواند در کاهش احتمال بروز آسیب یا بیماری های ثانویه کمک کننده باشد. در ادامه می خواهیم با حیطه های مداخلات فیزیوتراپی شکوفه بهاران بیشتر آشنا شویم.

در تعریفی دیگر فیزیوتراپی به جای استفاده از داروها یا جراحی در درمان بیماری، آسیب یا تغییر شکل با روش های فیزیکی مانند ماساژ، مدالیته های گرمایی و ورزش به درمان می پردازد. فیزیوتراپی در منطقه ی تجریش تهران مراقبت از افراد را در محیط های مختلف از جمله بیمارستان، خانه های سالمندان، کلینیک های خصوصی ویزیت در منزل فراهم می کند.

خدمات فیزیوتراپی شکوفه بهاران

فیزیوتراپی شکوفه بهاران نوعی از خدمات مراقبتی است که هدف آن کاهش درد و کمک به عملکرد، حرکت و زندگی بهتر است. افرادی با علائم زیر ممکن است به فیزیوتراپی نیاز داشته باشند:

•           تسکین درد

•           بهبود حرکت یا توانایی ها

•           بهبودی از آسیب ورزشی یا پیشگیری از آن

•           پیشگیری از جراحی و ناتوانی از مداخلات فیزیوتراپی شکوفه بهاران

•           بهبودی از سکته، جراحات، تصادفات و…

•           بهبود تعادل برای جلوگیری از افتادن

سایر ویژگی ها

کلینیک فیزیوتراپی شکوفه بهاران می توانند در مورد چگونگی ورزش توصیه کنند تا افراد مسن به مزایای ورزش پی ببرند. مطالعات نشان داده است که افراد مسنی که به طور منظم فعالیت بدنی انجام می دهند، مزایای بسیاری از جمله بهبود تعادل، قدرت، هماهنگی، کنترل حرکتی، انعطاف پذیری، استقامت و حتی حافظه را به دست می آورند. ورزش هم چنین می تواند به کاهش خطر و تاثیر بیماری هایی که بیشتر احتمال دارد افراد مسن را تحت تأثیر قرار دهند کمک کند.

تحقیقات هم چنین نشان می دهد که فیزیوتراپی من جمله فیزیوتراپی شکوفه بهاران در درمان و پیشگیری از مشکلات مفاصل، اختلالات تعادل، خطر زمین خوردن، کاهش قدرت و کاهش فشار خون بالا و چاقی مؤثر هستند. مداخلات فیزیوتراپی که برای افراد مسن مفید اند شامل برنامه های کششی، تقویتی، ورزش و تمرین فعالیت هایی است که تعادل را به چالش می کشد. آن ها هم چنین می توانند تجهیزاتی مانند وسایل پیاده روی را برای تسهیل زندگی مستقل تهیه کنند.

4 thoughts on “کلینیک فیزیوتراپی شکوفه بهاران”
  1. درود
    کلینیک فیزیوتراپی نیاوران این یکی از بهترین هاست
    ما که راضی بودیم گفتیم تشکر کرده باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *