فرض کنید سوار کشتی هستید و بر دریایی آرام مشغول سفری دریایی با آرامش هستید که ناگهان ناخدا اعلام می کند که پناه بگیرید و دریا متلاطم خواهد شد و سخنش را ادامه می دهد که برای این سفر همانطور که از قبل پیش بینی می کردیم و توضیح داده بودیم، با توجه به شرایط منطقه این قسمت از سفرمان خطرهایی را دارد و بایستی آن ها بشناسیم تا بتوانیم به سفر ادامه دهیم و به سلامت به مرحله بعدی سفر برسیم.

همانطور که این داستان را تصور کردید سفر دریایی تمثیلی از زندگی همه ماست، آرامش ابتدا سفر نیز دوران کودکی است که برنابر خصوصیات آن، کودکان حرف گوش کن و بدون چالش های پیش رو شما در دوران نوجوانی بودند و بعد دوره بزرگسالی نیز نتیجه چالش های دوران نوجوانی است پس در این بین دوره نوجوانی بیش از پیش اهمیت خود را جلوه می دهد.

پس می توانید برای عبور از این دوره از روانشناس متخصص نوجوان آقای دکتر رضا شم آبادی کمک بگیرید که مدرک تخصصی روانشناسی نوجوان را از علوم پزشکی تهران دریافت نموده اند و همچنین دوره های ویلیام گلسر آمریکا را نیز گذرانده اند.

برای ارتباط و اطلاعات بیشتر روی اسم ایشان (دکتر رضا شم آبادی) کلیک کنید یا با شماره های 09021700801، 09034703530 و یا به ادرس مشهد، هفت تیر 11 پلاک 2 طبقه 3 مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *